Yeni İşim! :)

 Herkese merhabalar, bugün gecikmeli de olsa güzel bir haberim var. 

Yeni işe girdimmm😊Evet ne ara askerden geldim ne ara eski işimden ayrıldım ve ne ara yeni işe girdim. Aslında olayların arasındaki süreler oldukça fazla ama yazmak için kendimi şu anda hazır hissettim 💁😅


Olaylar şöyle gelişti;

Askerliği yapıp sağ salim evime döndüm. Hani diyordum ya işimle ilgili yükselme durumum var diye. Şirket komple kapandı 😂2021'in son günüyle beraber bütün çalışanlar (300 kişi) işimizden ayrılmak zorunda kaldık. Buna ayrılmak denirse tabii. Yaklaşık 3 yıl boyunca çalışırken hiçbir izin ekstra tatil yapmadığım için vücudumun buna ihtiyacı olduğunu farkettim ve bir süre yeni iş aramak istemedim (yaklaşık 5 ay 🤭) Sonrasında sağolsun ayrıldığım işimden müdürüm ve yöneticimin bana haber vermesi ve referans olmalarıyla şu anda çalıştığım işte başladım. Ve mayıs ayından beri (5 ay) gayet iyi gitmekte. Kendimi sürekli geliştirerek ve arka planda çalışarak yine oldukça geliştirdim. 😊Şu anda bir yazılım firmasında Destek Uzmanı (Eğitmen) olarak görev almaktayım. İşimi severek yapıyorum. Zaten daha önceden de söylediğim gibi işinizi severek yapmalısınız ki başarı kaçınılmaz olsun.😊



Daha güzel anlarda görüşmek dileğiyle.. Hoşçakalın...

 


Yorumlar