Bedirhan Baran Kimdir?

Herkese merhaba, bu benim blogta yayınladığım ilk yazım ama tabii ki ilk hali değil :) Çünkü her yeni güne kalktığımda hayatıma yeni şeyler katmaya çalışıyorum. Ben şu an 27 yaşındayım, İzmir'de doğdum ve İzmir'de yaşıyorum. Dokuz Eylül Üniversitesi Makine-Ressam bölümü ve Anadolu Üniversitesi İşletme Lisans mezunuyum. 2,5 yıldır kurumsal bir firmada Müşteri Temsilcisi (MT) statüsünde çalışıyorum. İşimi severek yapıyorum. Bundan dolayı başarılı olmamam için her hangi bir sebep görmüyorum. Kendimi sürekli geliştirmeye adadım. Bunu aslında herkese tavsiye ederim. Kendi yağımda kavrulurumdan ziyade, en ufak bir bilgiyi kendinize kattığınızda o bilginin sizi ne zaman kurtacağını tahmin bile edemiyorsunuz. Yengeç burcuyum ama tam anlamıyla yengeç'imdir yani, tüm özelliklerini taşırım :) Teknoloji, oyun ve uzay alanına ilgim olduğunu söyleyebilirim. Birşeyler incelemeyi ve yazmayı seven biriyim. Bütün her şeyi tek blog yazısında yazıp sizi de sıkmayayım. Hayatımdaki gelişmelerle bu yazımı sürekli güncel tutmaya özen göstereceğim. 


Sosyal Medya Hesabım

Yorumlar