Blog'umdaki Oyun İncelemeleride Neyin Nesin?

Merhaba, uzun zaman oldu yazmayalı. Tabii her ne kadar ilk yazım olan "Bedirhan Baran Kimdir" yazımı sürekli güncel tutsam bile, bence yeni şeyler yazmanın zamanı geldi de geçti. 
Bugün başlıktanda anlayacağınız üzere sayfamda bir kaç tane oyunun inceleme yazıları mevcut. Tabii bunlar neyin nesi demeniz kaçınılmaz. Bugün buna bir açıklık getirmek istedim. Nerden çıktıysa :) 

Ben şu an sesimle para kazanıyorum. Şarkıcı filan değilim tabii. Müşteri Temsilciyim. Şu an ki işimden önce tam zıt sektörde olan bazı işlerde çalıştım ama her ne kadar zıt olsada aslında yakındı bu işler. Sesimle değil de yazımla hayatımı idame ediyordum. Bir kaç internet sitesinde gerek full time gerekse part time, hatta ve hatta gönüllü olarak yazılar yazdım. Evet yazmayı gerçekten sevdiğim için bazı yerlerde para amacı gütmeden belli süreler çalıştım. Bu yazılar genelde, ilgim o yöne fazla olduğu için bilgisayar oyunları üzerine oldu. 

İşte blog sayfamda olan bu yazılar, aslında o çalıştığım sitelerde yazdığım yazılardan sadece birkaçı. Şu an işimden arta kalan zamanlarda halen oyun oynuyorum ama bu zaman sadece oynamama yetiyor. Bir oyunu oynayıp incelemesini yapmayı çok özledim gerçekten :(

Bu konuyu açıklamak uzun süredir aklımdaydı. İyi oldu zaman bulup yazdığım. Bir sonraki yazımın konusu ne olur bilmiyorum ama umarım iyi bir gelişmeyi haber ediyor olurum.


Yorumlar