ASKERE GİDİYORUM!

Yaklaşık 13 ay önce bedelli askerlik başvurusu yaptım ve bir sonraki ay açıklanacak diğer ay açıklanacak diye diye 1 seneden fazla süredir askere gitmeyi bekliyordum :) 
Ağustos ayında askerde olmuş olacağım eğer bir sorun çıkmazsa tabi ki. Askerlik yapacağım yer ve tarih zaten Ocak ayında açıklanmıştı, o aydan beri bekliyordum Ağustos'un gelmesini. Artık şurada 20 gün kaldı gitmeme ve nasip olursa gelmemede 50 gün var :) 

Askerlik yerim Hatay İskenderun Deniz Er Eğitim Alayı. Bahriyeli olacağım yani, Ben bir çok ili gezdim ama hatay ve çevresine gitmemiştim. Benim içinde ayrı bir deneyim olacak. Çevremde benim gideceğim yerde askerlik yapan veya Hatay'a daha önce giden insanlar, Hatay'ın çok güzel ve temiz bir yer olduğunu söylüyorlar. Ee bir de benim askerlik yerim tam sahil kenarı bir de bahriyeli olduğum için biraz sevinmiyor değilim aslında :) 

İnsan askerliğin gelmesini ve bir an önce yapmayı iple çeker mi? Bunu geçmiş yıllarda aklımın ucundan geçirmezdim. Hatta askerlik aklıma geldiğinde heyecan yapıp durduk yere moralimi bozardım. Ama hani derler ya her sene bir önceki senenin üstüne kendini geliştirerek ilerlersin diye. Bende de aynı şekilde oldu. İşim açısından da bana engel oluyordu askerlik yapmamam. Bir an önce bitirmek istememin büyük sebeplerinden biri de bu aslında. Güzel umutlarım var işimle ilgili :) Umarım herşey herkesin istediği gibi olur. Döndüğümde tekrar görüşmek dileğiyle kalın sağlıcakla...




Yorumlar